Persoonlijke evenementen – Wanneer prospects de mogelijkheid hebben om persoonlijk met u in contact te komen, kunt u die belangrijke “know-like-trust” -factor razendsnel bouwen. Bovendien biedt het evenement je de mogelijkheid om een uitnodiging uit te breiden om door te gaan met wat het publiek heeft geleerd door rechtstreeks met je samen te werken. Om je eigen evenement te organiseren, heb je gewoon een onderwerp, een datum / tijd en een marketingplan nodig om je publiek uit te nodigen. Webinars – Een live online presentatie waarbij u uw expertise deelt, biedt dezelfde voordelen als een persoonlijk evenement. Het enige verschil is dat het voor uw doelgroep handiger is om deel te nemen. Uw inhoudsformule is eenvoudig: • Markeer een probleem • Bied een oplossing aan • Nodig het publiek uit om met u samen te werken om de oplossing te implementeren We hebben deze exacte strategie enkele maanden geleden uitgevoerd en als gevolg daarvan 671 registraties gegenereerd voor een webinar die 20 nieuwe klanten heeft opgeleverd! Merkhulpmiddelen – De meerderheid van de mensen die uw website bezoeken, zullen hun creditcard niet gebruiken of u bij het eerste bezoek bellen. Ze moeten u eerst leren kennen en erop vertrouwen dat u de oplossing heeft die ze nodig hebben. Om die vertrouwensrelatie te ontwikkelen, moet je contact met ze houden, wat betekent dat je hun contactgegevens nodig hebt. E-mailnieuwsbrieven – E-mailnieuwsbrieven zoals deze zijn een geweldig hulpmiddel om in contact te blijven om geloofwaardigheid op te bouwen, vertrouwen te genereren en leads te genereren. Merk op dat de nieuwsbrief drie belangrijke elementen benadrukt die u klanten opleveren: • Sociaal bewijs – een getuigenis van een tevreden klant • Nuttige informatie – De winsttip van de week omvat meestal voorlichting en ‘hoe’ implementatiestappen • Een specifieke oproep tot actie – Een uitnodiging om een ”Profit Leak Diagnostic” -sessie aan te vragen die de lezer de mogelijkheid biedt om met ons samen te werken voor een kleine investering en een oplossing voor een specifiek probleem te ontvangen Video’s – De meeste mensen leren visueel, dus om een verhaal te vertellen of uw potentiële klant te laten zien hoe een probleem moet worden opgelost; er is echt geen beter medium dan video. Als je dit goed doet, zijn je video’s memorabeler en aantrekkelijker dan alle tekst die je kunt schrijven. U hebt geen Hollywood-geluidsfase nodig om geweldige video te maken. Je hebt gewoon een script, een camera nodig (probeer je smartphone te gebruiken) en een plek om de video te hosten (we zijn dol op Wistia en YouTube). Welke indeling u ook kiest, zorg ervoor dat u: • Spreek met EEN persoon – Spreek uw publiek niet als een groep aan • Gebruik duidelijke, eenvoudige taal – geen vakjargon toegestaan • Houd uw call-to-action EENVOUDIG – Nodig uw publiek alleen uit om ÉÉN actie te ondernemen en maak het eenvoudig • Zorg voor een vervolgplan – “one-and-done” is niet van plan het te halen • Maak uw inhoud consistent – Voor de beste resultaten moet u zich aan uw plan houden en u eraan houden Leer meer op lyter.nl |