Je hebt een mooi idee. Een product waar je trots op bent. Een dienst die mensen écht helpt. Maar dan… moet je er iets over zeggen. Op je website, in een folder, op LinkedIn, noem maar op. En ineens zit je daar. Starend naar een leeg Word-document. De cursor knippert. En jij denkt: ik ben hier veel te lang mee bezig. Tijd voor een copywriter. Oké, maar wat is dat dan – een copywriter?Een copywriter is iemand die van woorden zinnen maakt, en van zinnen verhalen waar mensen op klikken, lachen, kopen, bellen of ‘m doorsluizen naar een collega. Iemand die jouw boodschap omzet in iets wat écht blijft hangen. Niet te lang, niet te kort, precies goed. Zoals een perfecte kop koffie. Of sokken die nooit afzakken. Schrijven kan toch iedereen?Zeker. Net zoals iedereen ook wel eens kookt. Maar dat maakt je nog geen chef. Je kunt prima een mailtje tikken of een post schrijven – maar als je écht indruk wilt maken, wil je dat het nét even beter staat. Frisser, duidelijker, overtuigender. Dáár komt een copywriter om de hoek kijken. Wat een copywriter voor je kan doen:
Kortom: alles waarbij je denkt “ik weet ongeveer wat ik wil zeggen, maar hoe dan?” – daar is een copywriter voor. Maar dat kan ik toch ook gewoon zelf doen?Tuurlijk. Je kunt ook zelf je haar knippen, je fiets repareren of je belastingaangifte doen. Maar waarom zou je, als er iemand is die het sneller, beter én met minder frustratie doet? Precies. Dus…Wil je teksten die lekker lezen, overtuigen én helemaal bij jou passen? Schakel dan een copywriter in. Dan hoef jij je geen zorgen meer te maken over komma’s, koppen of kromme zinnen. En kun je gewoon doen waar jij goed in bent. |
https://www.vanleeuwencommuniceert.nl/ |
Je hebt een mooi idee. Een product waar je trots op bent. Een dienst die mensen écht helpt. Maar dan… ...
