Aanzienlijke bezuinigingen op de luchtdiensten van Air CanadaTe midden van de wereldwijde pandemie van het coronavirus verbeteren de luchtvaartmaatschappijen de methodologie voor het schoonmaken van vliegtuigen en de administratie aan boord. Air Canada heeft momenteel enkele grote bezuinigingen op de administratie aangekondigd. Heeft veel gevolgen voor het vliegverkeer van Air Canada op het wereldwijde vliegverkeer. Grote bezuinigingen op de administratie bij Air Canada De aanpassingen in de administratie zijn afhankelijk van de koers volgens de verklaring van Air Canada. Voor vluchten binnen Canada en naar de VS, het Caribisch gebied en Midden-Amerika brengt Air Canada de volgende wijzigingen aan: Geen barbeheer meer. In plaats daarvan krijgen alle reizigers waterflessen Air Canada heeft kussens en hoezen van en naar deze doelen verwijderd Geen voedingsadministratie in Premium Economy en Economy Class (inclusief Bistro-bijdragen) Gewoon voorgebundelde avondmaaltijden of weetjes op vluchten langer dan twee uur in Business Class (geen ongebruikelijke feestvereisten) Een van de uitgesloten cursussen zijn vluchten tussen Toronto en Honolulu. In alle lodge-klassen biedt Air Canada gratis voorgebundelde avondmaaltijden aan. Dit is een van de meer langdradige doelen op dit moment. Deze vooruitgang heeft zojuist resultaten opgeleverd Veranderingen op lange vluchten De administratie aan boord van langeafstandsvluchten zal veranderen. Wijzigingen in de voedingsadministratie zullen plaatsvinden op een nader te bepalen datum. Hierdoor krijgen alle lodge-klassen vooraf gebundelde voeding. Barbeheer zal als het ware ook worden beperkt tot water. In Premium Economy en Economy biedt Air Canada geen kussens of hoezen aan. In de Air Canada Signature Class kunnen er covers zijn – geen pads. Langeafstandsvluchten herinneren aan doelen voor Europa, Azië, Australië en Zuid-Amerika. Een paar salons Vanaf 18 maart sluit Air Canada enkele salons en past de bijdragen aan. Op het grootste middelpunt van Air Canada op Toronto Pearson International Airport, sluit Air Canada haar Signature Suite. Bovendien sluit het vliegtuig ook het Air Canada Cafe op Toronto Pearson International Airport. Bovendien bestrijkt Air Canada alle Maple Leaf Lounges in Toronto Pearson, Ottawa, St. John’s, Regina en Saskatoon. De London-Heathrow Aankomsthal is eveneens gesloten. Open salons bieden uitgebalanceerde menu-alternatieven, waaronder voorverpakte weetjes en door het personeel ondersteunde administratie voor drankjes. Air Canada neemt daarnaast maatregelen om de netheid bij de salons te verbeteren. In het algemeen Ten slotte wordt ook de BMW Chauffeursdienst opgeschort. Air Canada maakt uitzonderlijke plakjes aan de inflight- en grondadministraties. Dit komt omdat het verzoek om verplaatsingen sterk daalt en vervoerders gedwongen zijn meer reizigers te beheren die zich zorgen maken over de pandemie. Om de verspreiding van de infectie te verminderen, garandeert de Canadese luchtvaartmaatschappij bovendien dat haar klanten en team met zo min mogelijk dingen communiceren als denkbaar waar deze kunnen worden verspreid. Deze vorderingen zullen de ervaring voor reizigers in alle lodgeklassen fundamenteel veranderen. Reizigers zouden hierop moeten anticiperen en ook plannen voor beweging. U kunt in ieder geval uw eigen snacks ter plaatse meenemen in het vliegtuig. Bovendien kan een individueel reiskussen en hoes ook nuttig zijn. |
https://flight-tracking.org/ |