Als je de mailbox opent kom je ze regelmatig tegen, mails met een digitale handtekening. Digitale handtekening is een elektronische vorm van een met de hand geschreven handtekening. Er zijn veel bedrijven die de vorm aanbieden waarmee een geschreven handtekening om kan zetten in een digitale handtekening. Neem bijvoorbeeld het bedrijf Mysolution die een gekwalificeerde digitale handtekening aanbiedt. Dit houdt in dat het juridisch gelijk zal zijn aan een normale met de hand geschreven handtekening Een groot voordeel van een digitale handtekening is dat de documenten niet meer los geprint hoeven te worden, maar dat er digitaal direct een handtekening op gezet kan worden. Als er bij Mysolution een document aangeboden wordt, kan deze digitaal bekeken worden om ondertekend te worden. Zodra de handtekening verwerkt is in het document kan deze bekeken worden via de online portal van Mysolution. Het proces dat hierbij komt kijken is dat je eerst een document aanmaakt en aanbied aan Mysolution. Daarna zal het document verschijnen in de portal, waarna de ontvanger deze zal tekenen door middel van een verificatiecode. Als dit proces volledig afgerond is zal het ondertekende document opgeslagen worden in Mysolution. De voordelen hiervan is dat het makkelijk en snel is. Met één druk op de knop zal het mogelijk zijn om het tekenproces in gang te zetten. Het uitwisselen van de betreffende documenten duurt maar een aantal seconden. Er wordt daarnaast overzicht geboden in het tekenproces, er wordt tijd en geld bespaard en het is een milieuvriendelijk proces. Mysolution bied ook programma’s aan waarmee je gemakkelijk de Urenregistratie kan regelen. Zoals zij zelf zeggen is uren registreren: “anywhere, anytime on any device.” Het is mogelijk om loonstroken en jaaropgaven te bekijken en inzicht te krijgen in vakantiedagen en reserveringen. Het zijn allemaal hulpmiddelen die de administratie gemakkelijker maken en de rompslomp uit de weg neemt om handelingen uit te voeren. |
https://www.mysolution.nl/nl-NL/Home |