Als ondernemer heb je niet altijd de tijd om je telefoon op te nemen. Zo heb je wel eens belangrijke zaken waarbij het ongepast zou zijn om je telefoon op te nemen. Hierbij moet je denken aan bijvoorbeeld een vergadering. Je kunt tijdens een vergadering moeilijk je telefoon even opnemen. Hiervoor zijn er vandaag de dag gelukkig speciale services die ervoor zorgen dat je telefoon altijd opgenomen kan worden. Je kunt dan instellen dat je telefoon op specifieke tijdstippen doorgeschakeld wordt. Tijdens deze momenten hoef je dan ook niet bang te zijn dat je klanten niet kwijt raakt, omdat je klanten op dat moment niet te woord kan staan. Een antwoordservice biedt vaak dan de oplossing, omdat het gespecialiseerde mensen zijn die zich voor kunnen doen als iemand die binnen het bedrijf werkt. Zo heeft je klant ook niet het idee dat hij of zij een onbekend iemand aan de lijn heeft. Op deze manier wordt alles goed geregeld en kun je met een gerust hart alles laten regelen via een inbound callcenter. In het inbound callcenter wordt alles van tevoren goed vastgelegd met wat er precies gezegd moet worden tegen de klant op het moment dat de telefoon doorgeschakeld staat. Op deze manier is alles mooi van tevoren geregeld en kun je dus naar een vergadering zonder dat je je telefoon in de gaten hoeft te houden. Voor een kleine onderneming is het dus best handig om gebruik te maken van een telefoonservice, want op deze manier betaal je alleen voor de gesprekken die doorgeschakeld worden en hoef je niet speciaal een secretaresse in te huren. Dit kan toch wel weer flink wat geld schelen. Je betaald voor de rest alleen een maandelijkse kosten om je abonnement te betalen. Als je dan weinig tot geen doorschakelingen heb ben je ook minder kwijt. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |