Het is nu eenmaal zo dat wij op dit moment in onzekere tijden leven. Ik kan geen tijd bedenken die niet onzeker was, maar ik denk dat we het er wel met zijn allen over eens kunnen zijn dat de tijd waarin we nu leven bijzonder chaotisch en stressvol is. Je weet natuurlijk nooit wie besmet is met het corona virus en dat brengt onzekerheid met zich mee. Zeker als jij een bedrijf hebt dat is geraakt door het corona virus, dan weet je dat jouw werknemers aan de ene kant het meest waardevolle bezit zijn, maar aan de andere kant het duurste bezit zijn van jouw bedrijf. Zonder medewerkers gebeurt er niks, maar aan de andere kant kosten ze wel geld. Je wil dus voorkomen dat jouw medewerkers besmet raken. Hoe doe je dat, je bedrijf beschermen tegen het gevreesde virus? Anderhalve meter afstand, niet te veel mensen in het pand, altijd goed handen wassen en desinfecteren. Je wil ook weten wie er allemaal in en uit het pand gaat. Daar kom je achter door een bezoekersregistratie bij te houden. Zeker wanneer je je bezoekersregistratie digitaal regelt, is het een heel efficiënt middel om alles bij te houden!
Een digitale receptie zorgt voor veel tijd en vrijheid. Nu hoef je geen medewerker meer in te zetten om bij de deur te staan en alle gegevens van een bezoeker op te schrijven. Met een digitale receptie maakt een bezoeker thuis een afspraak en dan vult hij of zij gelijk de benodigde gegevens in. Vervolgens gaat de klant op weg naar jouw pand en daar kan hij of zij zich eenvoudig aan- en afmelden door zijn QR-code te scannen op een tablet. Zo kan jij dus ten alle tijden kan bijhouden hoeveel mensen er in jouw pand zijn. Bovendien kan je op deze manier bij besmetting ook makkelijk nagaan wie er toen in jouw bedrijf was. Dus, een digireceptie is top! |
https://www.economy.nl/ |