Je kunt op een paar verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice van Amazon om antwoorden te krijgen over uw bestellingen, verzending, retourzendingen of iets anders met betrekking tot uw account. Je kunt Amazon rechtstreeks bellen voor snelle antwoorden, maar je moet een Amazon-account hebben waaraan een mobiele telefoon is gekoppeld. Het telefoonnummer van de klantenservice van Amazon is 1-888-280-4331. In dit artikel zijn de beste manieren opgesomd om contact op te nemen met Amazon voor hulp bij vrijwel alles wat te maken heeft met jouw account via telefoon, e-mail, chat of sociale media. Als je ooit hebt geprobeerd om contact op te nemen met Amazon om een wijziging in jouw account aan te brengen of een bestelling te wijzigen, bent je misschien al eens op problemen gestuit. Het is zelfs moeilijk voor gebruikers om contactinformatie van de e-commercegigant te vinden op de homepage. Om je een beetje te helpen, zijn er in dit artikel verschillende manieren verzameld hoe je de klantenservice van grotere bedrijven bereikt. In dit artikel wordt de multinational, Amazon, belicht. Hoe je de Amazon-klantenservice kunt bellen:De Google-zoekopdracht “heeft Amazon een telefoonnummer” levert ongeveer 2 miljard hits op. Het goede nieuws is dat het antwoord ja is, dat hebben ze. Het telefoonnummer van de Amazon-klantenservice is 1-888-280-4331. En je kunt dat nummer 24 uur per dag, zeven dagen per week bellen. Maar als je Amazon belt, moet je vaak even wachten, en je moet ook een mobiele telefoon bij de hand hebben die gekoppeld is aan je Amazon-account, want de medewerker van de klantenservice stuurt je een verificatiecode via sms voordat je je vragen kunt stellen of een probleem kunt delen. Als bellen echter een gedoe lijkt – zelfs met het potentiële gemak van spraakgestuurd bellen op een Amazon Echo – zijn er ook andere manieren om contact op te nemen met het bedrijf. Zo neemt u contact op met Amazon via chat: 1. Terwijl je bent ingelogd en op de hoofdpagina bent, scroll je naar de onderkant van de pagina en klik je pnder de kolom met het label “Laat ons jou helpen” op “Help”. 2. Ga op de volgende pagina, onder het kopje “Browse Help Topics” met de muis over “Need More Help?” (Meer hulp nodig) (of tik erop als u mobiel bent). 3. Klik op “Neem contact met ons op” in het menu dat rechts verschijnt. 4. Selecteer op de volgende pagina het algemene probleemgebied uit de vier aangeboden onderwerpen “Een bestelling die ik heb geplaatst”, “Apparaten”, “Digitale inhoud en diensten” of “Prime of iets anders”. 5. Klik op de vervolgkeuzelijst(en) onder “Vertel ons meer.” 6. Klik op de knop die verschijnt met het woord “Chat” om een online gesprek te beginnen met een medewerker van de klantenservice. Hoe e-mail je de Amazon-klantenservice?Als je liever per e-mail contact opneemt met Amazon, zijn er twee adressen waarnaar je kunt mailen. Maar ik heb gemerkt dat de antwoordtijd vaak 48 uur of zelfs iets meer is. Dat gezegd hebbende, een e-mail maakt een verslag van uw correspondentie en kan dus de beste methode zijn voor sommige problemen. Voor problemen met jouw account, zoals een factureringsgeschil, moet je een e-mail sturen naar cis@amazon.com. Voor algemene vragen kan je het beste een e-mail sturen naar primary@amazon.com. Contact opnemen met Amazon via sociale media: Als je het liefst via sociale media communiceert, kan je reageren, tweeten of een hashtag plaatsen op een van de verschillende accounts. Dit is niet de meest efficiënte manier om hen te bereiken, maar het kan jou toelaten om een probleem te luchten. Amazon’s klantendienst Twitter account is @amazonhelp. Hun Facebook-pagina is www.facebook.com/Amazon. Op Instagram zijn ze – je raadt het al – @amazon. Maar, als je snel antwoorden wilt, pak je gewoon de telefoon en bel je Amazon. Er staan altijd vertegenwoordigers klaar om je te helpen. Heb je problemen met jouw telecom provider? Lees hier alles over hoe je de klantenservice van telecom het beste en het meest snel bereikt. |
https://klantenservicedirect.nl/ |